Tradedoubler

lørdag 23. august 2014

DIY Dilla på glass

Små søte glass fra Oslo In Chanel
Hurtigmat fra The Little Things
Jeg er en av de som sparer på fine glass og krukker.
Altså, jeg sparer på alt for mange ting på generell basis - men fine matglass er noe jeg ikke lett skilles fra.

I mitt søk etter enda flere bruksområder til de ulike glassene kom jeg for en tid tilbake over disse søte dyrelokkene hos Oslo In Chanel.
Elsker den matte lakken, og ikke minst den lille forfjamsede flodhesten (?) til venstre.

En god venninne av meg bruker slike glass til "breakfast i a jar". Perfekt å raskt hive det du ønsker av korn, yoghurt og bær i et tett glass når man har dårlig tid på morgenen - for så å nyte den i fred og ro på toget på vei til jobb.

Det er ikke all hurtigmat som er usunn! :)

Har du noen andre gode idéer for gjenbruk av disse glassene?
Dekorerte lykter? Terrarium for urter? Snøkule for de minste?
Snøkule fra Superlekkert
Terrarium fra Bluebonnet Press

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar